onsdag 17 april 2013

Undrar om jag har en stalker :)

Kom in en kille på gården när jag satt på balkongen idag.
Jag trodde han kände grannarna som satt på gården.
Jag såg hur han tog fram sin kamera och fotade upp mot huset, funderade på om han fotade mig, men såg inte riktigt varför han skulle göra det?
när han fotat vände han och gick, jag tittade på grannarna och höjde frågande händerna, de visade att de inte heller hade en aning. de undrade om jag hade en hemlig beundrare haha.
Men ärligt, han kommer verkligen bara fram, fotar och går leende därifrån, utan att säga ett skit.

Träffade grannarna igen när jag var på väg för att hämta lite kläder på posten,och de hade våldsamt roligt åt min "beundrare", från deras vinkel såg man tydligen tydligt att det var mig han fotade...

jag är mest inne på What the Fuck!!!
önskar jag hade hämtat mig lite snabbare och frågat vad han höll på med?
kanske ngn som gillar att titta på gravida tjejer? eller bara ngn som är ute och fotar för ett skoluppdrag, jaja lär aldrig få veta, vilket är lite mer störande faktiskt hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar