måndag 22 april 2013

Första hudkontakten med Jonathan

Fick nu ikväll sitta känguru med lilla Jonathan :)

Han skrek argt när dom grejade med honom men så fort han kom till mig blev han tyst, han känner redan oss, fattar att han hör hemma med oss det lilla hjärtat!

Jag satt med honom i nästan två timmar medan Nick växlade mellan att gå från oss till Leo. Han fick också vara med och byta blöja på Jonathan, men det är lite tidigt för oss att våga göra så mycket, dom är så små och sköra.
Jonathans syresättning har blivit lite sämre och han kan behöva få respirator några dagar, det har varit tufft för honom att komma ut i världen även om det går bra.
Är skönt att båda är stabila och att de mår så bra de kan just nu :)

Min älskade syster var här med rena kläder och lite mat till nick! Fick även en goodiebag med choklad och vin. Väntar lite med vinet, men resten ska slinka ner :)

Lite bilder från Jonathans första kängurusittning hos mig :)
Knäppt att han är vårt stora barn...







4 kommentarer:

  1. Fina pojkar!! Vi håller alla tummar i världen för er och hoppas att allt kommer att gå bra!
    Stora kramar från Stina och Toffe

    SvaraRadera
  2. Hej Catharina!
    Nu har jag läst igenom hela din blogg och kommer fortsätta följa er. Å, vad det gör ont i hjärtat av allt jobbigt ni har fått gå igenom. Men jag är otroligt glad att få läsa att ni just nu mår bra! Jag håller tummarna för att det fortsätter så här, trots att jag ju inte känner dig så bra så tänker jag på er mycket! Önskar er all lycka!

    Och än en gång stort grattis till era två små fina pojkar!

    kram Terése (Wicked Rosie) <3

    SvaraRadera