lördag 6 april 2013

Baby shower

Dagen igår började sådär, alla jobbiga känslor jag lyckats trycka undan ett tag kom över mig när jag stod i duschen och all rädsla, dåligt samvete och sorg slog mig som en örfil, var inte på min vakt utan har lyckats känna det som om allt är bra under två veckor nu, då slappnade jag nog av för mycket.

Men den dåliga starten vände, för i gårkväll hade jag bokat tjejkväll med min kusin Pillan, tyckte det kunde vara bra att passa på att låta nick ha en sista grabbkväll innan bebisarna kommer. Döm av min förvåning när det helt plötsligt börjar trilla in fler av mina vänner, jag fattade inte alls utan började undra om de fixat en liten möhippa för mig Hahahaha
Det visade sig vara en baby shower, tur att jag har läst true blood så jag vet vad det är :) det var verkligen en toopenkväll!

Suss och Pernilla kom bara på en snabbvisit då de hade andra planer, medans syrran, Fossing och Duracell stannade hos Pillan hela kvällen :) inte illa , speciellt inte med så kort varsel. Läkaren i måndags sa ju att hon inte visste alls hur länge tvillingarna skulle kunna stanna kvar i magen och att jag skulle förbereda mig på att en dag när vi är där behöva stanna kvar. Så helt plötsligt blev det bråttom att få ihop något :) jag vet att folk fick styra om en del för att kunna vara mer och jag uppskattar det grymt!

Ett axplock av det jag fick kommer på bild:) utöver det fick jag 4nr av Mam och en baby eller dopfotogtafering, tro mig Duracell! Den kommer att plockas ut :)

Sen missade jag att fota det fina brioflygplanet och helikoptern.

Men jag måste säga det igen, Gud vad jag är omringad av fantastiska vänner!!! Ni kan vända en skitdag när som helst!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar