onsdag 17 april 2013

Lite kvinnlig

Igår ville Nick åka in till sciFi bokhandeln, så jag bestämde mig för att vila hela dagen så att jag kunde åka med, ja jag ska ju vila ändå, men jag la inte in ngn tvätt eller fixade och donade alls :)

Bestämde mig för att raka benen och sminka mig lite innan vi åkte, har ju typ bara lämnat lägenheten för att åka till östra eller handla mat det sista. Var så skönt att få på mig lite smink och en färgglad topp innan vi åkte, kände mig faktiskt lite kvinnlig och inte bara som en stor valross med dubbelhaka ;)

Satan vad långsam jag är, den vanliga 5-minuterspromenaden tog säkert en kvart :)
Nick fick köpa sina serietidningar och jag några vampyrböcker och sushi, så vi var nog båda nöjda igår :)

Mindre sociala igår dock då båda två hamnade i soffan med varsin tidning/bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar