onsdag 8 maj 2013

Inte som planerat

Vi hade tid att träffa Leos läkare dig kl 13, hade mentalt förberett mig, insåg att det skulle bli ordentligt jobbigt att gå igenom förloppet för Leos korta tid på östra. 

Vi planerade hela vår dag kring besöket, men lite efter nio ringde de och sa att vår läkare sitter fast på en flygplats och kommer inte hem, så inget besök idag.
Hoppas vi snart får en ny tid, jag tror jag behöver det samtalet för att bearbeta Leos bortgång. 

Som pricken över i:et sitter jag nu på förlossningen och väntar på en läkare, tog bort tejpen på mitt snitt igår och såg att det delade sig i ena sidan, så stackars nick fick hjälpa mig att tejpa om för att hålla ihop det över natten... Tror det var ganska ytligt, men är inte lätt att se då jag måste sträcka ut såret och magen för att se något och det kändes inte så aktuellt :) får se vad mer denna dagen har att erbjuda, hoppas på att slippa fler oplanerade saker :) 

Som tur är sitter nick med Jonathan så han är inte ensam iallafall! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar