söndag 26 maj 2013

33+2

5 veckor! I fem långs veckor har vi varit på sjukhus! Idag är det mors dag och en strålande vacker dag utanför! Men vi sitter inomhus som vanligt. Här i bubblan spelar inte vädret eller dagarna någon roll. 

Jag spenderar mors dag med bästa tänkbara sällskap, min fina son och min fina blivande make. 

Vi badade Jonathan igen i morse, han älskar det! Han säger inte ett pip utan sluter ögonen och halvsover. Tyvärr blir det inga bilder då vi var för upptagna med att mysa <3 

Tror det börjar bli dags att förbereda lägenheten för hemkomst, har en känsla av att det återigen kommer gå snabbt när de väl har ett rum åt oss. Då kommer det bli svårare att få till sängen och flytt av bord och byråer. 

Tror att vi kommer bada Jonathan varje dag när han kommer hem för att det är så mysigt :) 

Hans älskade kusiner har döpt leksaker åt honom och längtar till de får leka med honom goa  goa ungar ❤❤





6 kommentarer:

  1. Rekommenderar en TummyTub. Ett av mina bättre köp.

    SvaraRadera
  2. Vilken resa ni gör, har följt din blogg ända sedan jag fick en beställning på en änglaskallra. Hoppas att morsdag har varit så bra den bara kan.
    (www.leas-leas.blogspot.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Änglaskallran är med leo <3
      Tack! det blev så bra det kunde!
      kram

      Radera