onsdag 15 maj 2013

31+5

Det har inte hänt så mycket idag, Jonathan har gått upp 30g och han har varken gått upp eller ner mycket i syre...

Jag har fått för mig att hans ögon blivit lite mörkare, men troligtvis är det bara något jag inbillar mig för att jag så gärna vill att han får Nicks fina bruna ögon.

Vi har konstaterat att han gör en iron man när han skiter, har armarna ner mot kroppen och benen lite böjda, som iron man gör när han tar av från marken för att flyga :) 
Det är den typen av humor man får på neo. 

Vi träffade psykologen på östra idag, hon verkade väldigt vettig, men vi kom ju inte så mycket längre än att förklara vad som hänt på första timman. Ska tillbaka om två veckor. Trodde det skulle vara jobbigt att prata med henne, men det kändes bara bra! 
Skönt att ha någon som är där för att lyssna, även om vi behöver älta eller prata om saker som kan vara jobbigt för någon annan att höra. 

Får hoppas att begravningsmötet imorgon går lika bra. Ser fram emot att träffa mamma, pappa hunden och katten imorgon dock, är tråkigt att träffa dem så sällan. Vi är lite isolerade här. Det är till dalsjofors jag brukar åka och samla kraft, så även några timmar där kommer kännas bra! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar