onsdag 1 maj 2013

29+5

Idag har han gått upp 10g igen och äter en hel spruta med mat (20ml)
Jag tycker hans armar börjar fyllas upp lite och skinnet är lite mindre skrynkligt :)

Vi har också testat en stund utan cpap idag och han verkar funka bra med grimma, han var jättearg först, men lugnade strax ned sig... Han fick vara utan i åtta timmar men fick tillbaka Cpap:en när han skulle sova :)

Mamma gillar att se sin sons ansikte :) och huvud :)

Sitter och äter min mammas mat, mina gulliga föräldrar lämnade en hög med matlådor i frysen så att vi kan äta lite riktig mat här i bubblan...
Känner mig lite mer som en människa idag då jag sov länge inatt...
Vi fick erbjudande om psykologhjälp för att bearbeta allt som hänt och jag tror det är bra för oss... Det är ju ingen normal situation...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar