tisdag 26 mars 2013

Inbjudningarna klara :)

Syrran kom förbi nu i eftermiddag med inbjudningarna till bröllopet :) känns lite knäppt att planera bröllopet när vi inte vet hur allt kommer bli, men jag vill verkligen ha en kul fest och bli gift till hösten oavsett vad som händer!

Är så nöjd med hur inbjudningarna blev! Tur att jag har en kreativ syster när jag är så fyrkantig själv :)

Går saker åt skogen kommer vi behöva en fest med våra vänner för att lätta upp hösten lite, går allt väl är det ju bara en extra krydda på tillvaron :)

Bröllopet blir inget fancy, men planen är mycket folk, mycket öl och mycket nöje :) Ser så fram emot att se Nick i hans kilt och bli mrs Johnstone :)

Fick fint lunchsällskap av jobbarkompisarna idag, är så skönt att inte bli bortglömd när man går hem! Är nog snart dags att baka lite och åka upp till jobbet med :) saknar dom på jobbet även om det gör mig bättre än jag trott att vara sjukskriven på heltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar