torsdag 21 mars 2013

Fina mamma

Min fina mamma har varit här och hjälpt till att städa och röja plats i lite skåp idag... Trots att hon har gjort nästan allt jobb är jag helt slut nu :)
Nu har vi plats för lakan och handdukar till både oss och de små i linneskåpet :) och allt finporslin i köket och ordning bland maten...
Mamma vet att jag tycker det är jobbigt att inte kunna göra så mycket själv och att Nick får slita som en tok, är lika jobbigt att se henne göra allt, men det går rätt snabbt när hon är ledig en dag, jäklar vad hon är effektiv!

Var mysigt idag och vi har fikat och ätit lunch på fiskrestaurangen i Mölndal- mums, fikat köpte vi på brogyllen, definitivt något att rekommendera :)

Än har jag inte hunnit bli uttråkad på min sjukskrivning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar