måndag 3 juni 2013

34+3

Idag har han legat lågt i syrebehovet, så sakta men säker växer han ur sitt syrebehov! Men fortfarande har han legat i cpap:en på natten.
Jag skulle gärna vilja veta dock om det är en vana eller ett behov. Igår låg han stabilt i grimman hela dagen, men ändå fick han cpap på natten. 

Han fortsätter att äta ordentligt och det känns som om vi nästan kan se honom växa :) 

Promenerade från sjukhuset till Krokslätts fabriker för att träffa min chef, solen sken och det var riktigt skönt! Men oj vad otränad jag är, heltgenomsvettig efter någon kilometers promenad. Långt ifrån den vältränade boxare jag var för två år sedan och ännu längre från den matchvikten  ;) 

Fick en fin blomma från kollegorna. En stor bukett och två små som hörde ihop, och två gossedjur, I form av katter :) känns rätt att Leo inte blev bortglömd <3

Blev lite snack om skvaller från jobbet och lite seriösare om vad som händer, skönt att bli lite uppdaterad... Min chef tror fortfarande inte att jag bara ska vara hemma tills nästa vår :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar